Kompleksowa Obsługa Informatyczna

Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną dla małych i średnich firm. Wdrażamy nowe technologie jak i dbamy nad utrzymaniem obecnych. VDR, MS365, Azure, Docker, Linux, Windows, czy MacOS to tylko wybrane obszary, w których się specjalizujemy.

Skontaktuj się z nami

OKey, trzy dobre powody dlaczego warto z nami współpracować. Jest ich znacznie więcej, ale uważamy, że trzy to rozsądna liczba dobrych rzeczy.

01.

Jesteśmy firmą, która dba o jakość i bezpieczeństwo

Stosujemy najlepsze praktyki i standardy w branży, wykonujemy cykliczne audyty jakości i bezpieczeństwa, inwestujemy w szkolenia

02.

Specjalistyczna wiedza i doświadczenie

Nasz wykwalifikowany zespół gwarantuje skuteczne radzenie sobie z najbardziej wymagającymi wyzwaniami technologicznymi.

03.

Nie tylko wspieramy i administrujemy, ale dostarczamy usługi, których Klienci potrzebują

Nasza firma nie tylko oferuje wsparcie administracyjne, ale także dostarcza kompleksowe usługi, zapewniając klientom niezbędne rozwiązania, które spełniają ich konkretne potrzeby i oczekiwania.

Wykonujemy interesującą pracę, na przykład sami projektujemy swoje systemy IT

Oferujemy innowacyjne rozwiązania IT, specjalizując się w obszarach takich jak projektowanie systemów, administracja i wsparcie IT, cloud computing oraz cyberbezpieczeństwo. Dzięki zaawansowanej technologii i ekspertyzie naszego zespołu, dostarczamy Klientom skrojone na miarę usługi, które pomagają im osiągnąć przewagę konkurencyjną w dzisiejszym cyfrowym świecie.

Nasze magiczne liczby

Kilka ważnych dla nas wskaźników, niby nic nie znaczą, ale je kochamy.

83%

83% zgłoszeń naszych Klientów realizujemy w czasie krótszym niż 2 godz., a 51% z nich w czasie nie dłuższym niż 30 minut.

0.7 PB

Wykorzystujemy obecnie niecałe 700 000 GB przestrzeni dyskowej na backup, środowiska zwirtualizowane, hostingi www, serwery poczty nasze i naszych Klientów

Co mówią nasi Klienci

Jestem właścicielem tej firmy. Więc pewnie pomyślisz "powie jacy są fajni, czego nie robili...". Ale nie. Nasze biuro na codzień stoi puste, za wyjatkiem pysznej kawy i super fajnych monitorów - pracujemy dla naszych Klientów z różnych miejsc, w razie potrzeb również i u Klientów w biurze. Usługi dobieramy i skalujemy tak by Klient mógł się skupić na swojej pracy.
Oliwier Łoniewski, Właściciel Space4iT

Zacznijmy długą przygodę!

Opisz nam Twoje potrzeby IT, jakie masz problemy, co chciałbyś zmienić. Lub jeśli masz inne luźne pytanie - też pisz śmiało. Odpowiemy ASAP :)

To robimy dobrze!

Nasze główne obszary działalności, wiemy jak to zrobić.

Procedura oceny i analizy infrastruktury informatycznej pod kątem potencjalnych zagrożeń, aby zapewnić ochronę danych oraz zgodność z przepisami i standardami branżowymi.

Audyty Bezpieczeństwa

Centralny punkt kontaktu dla użytkowników w zakresie wsparcia technicznego i rozwiązywania problemów związanych z systemami informatycznymi. Zapewniamy obsługę zgłoszeń oraz dostarczanie rozwiązań, aby zapewnić ciągłość działania usług IT i zwiększyć satysfakcję użytkowników.

Service Desk

Obejmuje planowanie, konfigurację i monitorowanie infrastruktury sieciowej w celu zapewnienia jej efektywności, bezpieczeństwa i dostępności.

Zarządzanie Siecią

Dostarczamy wydajne zlokalizowane w Polsce serwery przeznaczone pod utrzymanie aplikacji web oraz poczty.

Hosting WWW & Poczta

Zarządzanie infrastrukturą informatyczną, obejmujące konfigurację, utrzymanie, aktualizacje oraz wsparcie techniczne systemów, aplikacji i urządzeń, mające na celu zapewnienie ich sprawnego funkcjonowania i zgodności z wymaganiami użytkowników.

Administracja IT

Proces planowania, implementacji i integracji nowych technologii, systemów lub aplikacji w istniejącą infrastrukturę organizacji w celu poprawy efektywności, wydajności i innowacyjności.

Wdrożenia IT

Archiwizacja Nośników

Na potrzeby naszych Klientów, dokonujemy archiwizacji oraz utylizacji nośników cyfrowych.

System Zgłoszeń

Korzystamy z wygodnego i zoptymalizowanego systemy zgłoszeń, pozwala nam to monitorować czas rozwiązania problemu, oraz sprawnie zarządzać incydentami.

Wsparcie Zdalne

Korzystamy z własnego systemu wsparcia użytkowników, pozwala on na zdalen monitorwanie sprzętów fizycznych jak i wirtualnych, oraz na szybkie zdalne połączenie z pulpitem/konsolą.